E-ITSPEA 12: Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus
Tänapäeval järjest rohkem loeb lehekülgede puhul kasutatavus ning disain ning toon selles ajaveebiartiklis ühe positiivse ja negatiivse lehekülje näite kasutatavuse kohta.
Üks hea näide kasutavavuse ja lihtsuse puhul oleks Craigslist. Kuigi lehekülge pole üle 20 aasta muudetud ning disain peaaegu puudub, on see kasutatavuse puhul positiivne. Kategooriad on lihtsasti leitavad ning ei ole segavaid värve, reklaame või keerulist navigeerimist. Tänu sellele on leht ka väga lihtne kasutada vanemate inimeste seas, kes on seal ka suureks hulgaks kasutajabaasil.
Üks negatiivne näide oleks delfi, seda lehekülge on ilma adblockita võimatu kasutada, peaaegu pool ekraani on reklaame täis ning selle tõttu on ka lehekülg suht aeglane. Uudiste lugemiseks on ka halb koht, kuna leheküljel on ka teiste ajakirjade sisu (naistekas, kroonika) ja ka peale reklaamide neil on oma sisuturunduse artiklid. Suhteliselt kohutav kasutajakogemus uudistelugejale
Kommentaarid
Postita kommentaar